»Po eni strani gre za izzive, ki si jih vsi želimo, torej obvladovanje rastočega prometa. Po drugi strani pa se soočamo z velikimi odstopanji od dogovorjenega oz. ustaljenega načina dela in nihanji velikih količin zabojnikov, kar predstavlja velik izziv za terminal, ki mora zagotavljati ne samo svoje nemoteno delovanje, ampak tudi delovanje celotnega logističnega sistema, ki vodi prek Luke Koper.«
»Gre za pomemben mejnik, še posebej ob posledicah pandemije covida-19 in omejitvah pri izvajanju storitev zaradi zaščitnih ukrepov. Zato gredo čestitke uprave družbe vsem sodelavcem z zabojniškega terminala, ki s svojim delom opravičujejo sloves najpomembnejšega zabojniškega terminala v Jadranu.«
»Absurdno je, da namerava Napast zaradi škodnega dogodka na kontejnerskem terminalu kaznovati našega sodelavca, ki v času dogodka sploh ni delal, drugi pa je bil le posredno udeležen kot vodja delovnega procesa in se je takrat ukvarjal z drugim škodnim dogodkom. Za oba je taka kazen neutemeljena oziroma zelo čezmerna. Kaj takega v Luki Koper še nismo doživeli. Gre za še eno hudo zlorabo moči nad delavci, z namenom discipliniranja in pokoritve vseh preostalih.«
»Rezultati v segmentu vozil so izjemni tudi v primerjavi z glavnimi avtomobilskimi terminali po Evropi.«
»Gre za najpomembnejši infrastrukturni projekt Luke Koper v zadnjih desetih letih, tako s finančnega kot strateškega vidika. S tem se bo letna kapaciteta terminala povečala na 1,3 milijona zabojniških enot oziroma z dodatnimi izboljšavami na področju procesov dela na poldrugi milijon kontejnerskih enot.«
»Po eni strani nismo vedeli, kako se upreti temu patogenu, po drugi strani nismo vedeli, kakšna ta bolezen sploh je.«
»Dodaten izziv sta v letu 2024 prinesla postopno ohlajanje svetovnega gospodarstva in padec prodaje avtomobilov na ključnih trgih, kar se je pokazalo v tri odstotke nižjem pretovoru vozil.«
»Dodaten izziv sta v letu 2024 prinesla postopno ohlajanje svetovnega gospodarstva in padec prodaje avtomobilov na ključnih trgih, kar se je pokazalo v tri odstotke nižjem pretovoru vozil.«
»Pogajanja se nadaljujejo po spletu. Napredujejo z veliko težavami, ker ima ukrajinska stran jasna in načelna stališča.«
»Nenavadna nezainteresiranost za sklenitev pomembnega dokumenta sovpada z destabilizacijo operative, zgodovinsko visokim vsesplošnim nezadovoljstvom zaposlenih in hudim zastojem ključnih naložbenih projektov, ki so vezani na gradnjo drugega tira.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju